English

مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد:

بهره مندی ۲۷۰۰ نفر از ایتام از حمایت های مادی و معنوی حامیان

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با استاندار مازندران گفت: در مازندران دو هزار 700 نفر از ایتام و 9 هزار و 700 نفر از فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.

بهره مندی 2700 نفر از ایتام از حمایت های مادی و معنوی حامیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه با اشاره به اینکه در مازندران دو هزار 700 نفر از ایتام و 9 هزار و 700 نفر از فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار داشت: پویش مردمی «به عشق علی» به منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان ادامه داد: جشن رمضان یکی از آن برنامه ها است با بخش های معرفی کارآفرینان برتر و بخشی دیگر گلریزان و کمک های مؤمنانه و... برگزار می شود که خیران در این بخش مساعدت های لازم را دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در راستای کمک به نیازمندان انجام شد، تصریح کرد: سال گذشته سامانه امداد هوشمند به منظور تسریع در ارائه خدمات، تکریم مددجویان و بروز رسانی اطلاعات آنان راه اندازی شد.

وی بیان داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و امسال 16 هزار و 500 فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می شود.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه هزار و‌ 300 واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است، گفت: پنج هزار و 400  مددجو در استان مستأجر هستند و دو هزار و 500 نفر در اولویت مسکن بوده و هزار نفر دارای زمین و هزار و 500 نفر فاقد زمین هستند که در تلاش هستیم تا با کمک خیران برای این افراد زمین برای ساخت مسکن فراهم شود.

وی خاطرنشان ساخت: با همدلی و وفاق در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه