English

نادر فلاحی:

موزه نمایشگاه عشایر استان اردبیل افتتاح می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افتتاح موزه نمایشگاه عشایر در شهرستان گرمی همزمان با هفته میراث فرهنگی و در روزم سوم خرداد خبر داد.

موزه نمایشگاه عشایر استان اردبیل افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان گرمی گفت: موزه نمایشگاه عشایر استان اردبیل روز سوم خرداد ماه و همزمان با هفته میراث‌فرهنگی در شهرستان گرمی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این موزه یکی از مطالبات مردم و عشایر استان اردبیل بود که با تلاش‌ همکارانمان در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره شهرستان گرمی در حال آماده سازی است و به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین در مورد سایر زیرساخت‌های گردشگری شهرستان گرمی گفت: در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توجه ویژه‌ای به شهرستان گرمی داریم و با اعتبارات ویژه‌ای که با توجه به پتانسیل‌های موجود در گرمی به این شهرستان اختصاص دادیم به دنبال رونق گردشگری هستیم.

فلاحی می گوید: اعتبارات لازم درخصوص پروژه رینگ دور دریاچه گیلارلو گرمی اخذ شده است و بعد از رفع مشکلات قراردادی این پروژه قابل پرداخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه