English

نادر فلاحی:

جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:باتوجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳ جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی برگزار می شود.

جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳جشنواره گردشگری امسال در استان اردبیل به صورت فصلی و درفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره ها انجام شده است.

وی افزود: برنامه برگزاری جشنواره گردشگری به صورت فصلی در استان اردبیل تدوین شده است و این جشنواره ها در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این جشنواره ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جذب گردشگر در استان برگزار می شود و در کنار برگزاری این جشنواره ها قابلیت های گردشگری استان ها معرفی می شود.

فلاحی می گوید: هرفصل در استان اردبیل زیبایی خاصی دارد و از این ظرفیت ها برای توسعه گردشگری استان استفاده می شود.

وی بیان کرد: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در استان هستیم و استقبال خوبی از جاذبه های گردشگری و تاریخی و تفریحی استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل های استان اردبیل پرشده است و پیشی بینی می شود با توجه به افزایش حضور گردشگران ظرفیت مراکز اقامتی و هتل های استان تکمیل شود.

فلاحی از نظارت بر خدمات دهی مراکز گردشگری و تفریحی و تاریخی استان خبرداد و گفت: خدمات دهی مناسب به گردشگران و رضایت گردشگران اولویت اساسی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه