English

شهردار میبد اعلام کرد:

افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات میبد انجام شد+تصویر

آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات میبد با حضور محمد انصاری ملی پوش فوتبالیست، شهروندان، ورزشکاران از تیمهای مختلف ورزشی و مسئولان در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات میبد انجام شد+تصویر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات میبد پنجشنبه شب با حضور محمد انصاری ملی پوش فوتبالیست، شهروندان، ورزشکاران از تیمهای مختلف ورزشی و مسئولان در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

این مراسم همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و با دعوت از محمد انصاری ملی پوش فوتبالست و همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده»، اجرای  سید مجید وزیری خواننده یزدی، رونمایی از تمثال شهیدان جعفرزاده و اهدای حکم مربیان رشته‌های مختلف ورزشی رقابت کننده در المپیاد برگزار شد.

مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات میبد به دست مهدی معصومی کارآفرین معلول و قهرمان تنیس روی میز کشور روشن گردید.

شهردار میبد در این آیین گفت: برگزاری این رویداد با هدف استعداد یابی و ارتقای ورزشی میبد و ایجاد شور و نشاط برای دومین بار با همت شهرداری و شورای اسلامی میبد در دستور کار قرار گرفت و آغاز شد.

مجید بهارستانی ادامه داد: ورزشکاران برای حضور در مسابقات می توانند در سایت شهرداری میبد به نشانی  meybod.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مسابقات المپیاد شامل همه رشته‌های ورزشی از جمله کاراته، اسکیت، تنیس، ورزش زورخانه ای، کشتی، بدنسازی، ورزشهای رزمی، طناب زنی، فرزبی و ورزشهای همگانی دیگر است و برگزاری این المپیاد با حضور فوتبالیست اخلاقی کشور محمد انصاری شروع به کار کرد.

شهردار میبد همچنین به برگزاری نشست با حضور فوتبالیست کشوری و هیاتهای فوتبال شهرستان اشاره کرد که مقرر شد تفاهم نامه ای برای ارتقای جایگاه فوتبال میبد امضا شود.

مدیر کل ورزش و جوانان میبد هم از برگزاری افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌های مختلف ورزشی در سطح استان با مشارکت شهرداری ها اشاره کرد و از شهرداریهای استان در این ارتباط قدردانی کرد.

علیرضا پورسلمان ظرفیتهای بسیار خوب ورزشی میبد در سایه حمایتهای امام جمعه شهرستان از جمله احداث ورزشگاه مصلی آیت الله اعرافی را ستود و اظهار امیدواری کرد که انشاالله در آینده شاهد احدات ورزشگاه بزرگ فوتبال در شهرستان با همراهی مسئولان شهرستان باشیم.

المپیاد میبد (7)

المپیاد میبد (8)

المپیاد میبد (6)

المپیاد میبد (1)

المپیاد میبد (2)

المپیاد میبد (5)

المپیاد میبد (4)

المپیاد میبد (3)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه