English

معاون دادستان قم به اخلال گران در توزیع کالاهای اساسی هشدار داد

معاون دادستان قم با تاکید بر تشکیل پرونده قضایی برای اخلال‌گران در توزیع کالاهای اساسی نسبت به برخورد شدید با این افراد هشدار داد.

معاون دادستان قم به اخلال گران در توزیع کالاهای اساسی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج قم، روح الله مسلم خانی در جلسه ای با حضور فعالان حوزه آرد و نان، با هشدار به کسانی که قصد دارند در تامین و عرضه کالاهای مایحتاج عمومی اخلال ایجاد کنند، بیان داشت: با افراد و واحدهای صنفی که به هر دلیل بخواهند با احتکار مواد غذایی و یا امتناع از عرضه کالا و یا تعطیل کردن بی‌دلیل نانوایی‌ها، در بازار کمبود ایجاد و موجبات نگرانی مردم را فراهم کنند، برخورد و برای آنها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

معاون دادستان قم در ادامه تاکید کرد: چنانچه واحدهای نانوایی بدون دلیل و به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به تعطیلی خودسرانه واحدهای خود کنند، علاوه بر ارسال پرونده این واحدها به تعزیرات، تحت عنوان اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی موضوع بند ب ماده یک قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور رسیدگی و برخورد می‌شود.

 در این جلسه مدیرکل اداره غله استان، مسولان بازرسی جهاد کشاورزی، مدیران صمت و تولید و توزیع‌کنندگان آرد استان حضور داشتند، که ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارها مقرر گردید بازرسان بسیجی به صورت تمام وقت بر توزیع آرد از کارخانه تا واحدهای نانوایی نظارت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه