English

خواجه رضایی:

اولویت همه برنامه ها مردم خواهند بود/ شفاف سازی نکته مورد تاکید رهبری است

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه حتما اولویت و هدف گذاری ها را مشخص خواهیم کرد و با هدفگذاری کار را پیگیری می کنیم، اظهار داشت:مردم استان یزد در راس فعالیت هایی که انجام می‌شود، خواهند بود و همه فعالیت ها برای مردم انجام می شود و استفاده از توان نیروی بومی استان مورد تاکید است.

اولویت همه برنامه ها مردم خواهند بود/ شفاف سازی نکته مورد تاکید رهبری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احسان خواجه رضایی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت:  اداره کل راه و شهرسازی دارای 4 معاونت تخصصی است که هر کدام از معاونت ها به اندازه یک اداره کل وظیفه، مسئولیت و مشغله دارند.

وی با بیان اینکه حتما اولویت و هدف گذاری ها را مشخص خواهیم کرد و با هدفگذاری کار را پیگیری می کنیم، اظهار داشت:مردم استان یزد در راس فعالیت هایی که انجام  می‌شود، خواهند بود و همه فعالیت ها برای مردم انجام می شود.

خواجه رضایی درباره تکریم ارباب رجوع بیان کرد: برنامه صریح و شفاف در تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد اجرا خواهد شد و تاکید استاندار یزد مبنی بر تفسیر مقررات بالادستی به نفع مردم، محقق خواهد شد.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شفافیت اشاره کرد و افزود: شفاف سازی امورات اداره کل که در تاکید رهبر معظم انقلاب هم می باشد مورد اهتمام است.

وی به وفاق و همدلی در اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: وفاق و همدلی در مجموعه ادامه خواهد داست.

خواجه رضایی گفت: کارکنان راه و شهرسازی خواب را از خود خواهند گرفت تا در آینده نزدیک مردم یزد در منازل جدید خود خواب راحتی داشته باشند.

خواجه رضایی درباره بازآفرینی شهری گفت: تصمیمات خوبی برای اراضی تصرفی در محدوده با آفرینی گرفته خواهد شد.

وی همچنین نوید داد: از ظرفیت های بومی و پیمانکاران و انبوه سازان استان یزد برای پروژه های استان استفاده شود و این ظرفیت ها در اولویت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی