English

معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به یزد خبر داد:

افزایش اعتبار پروژه های راهسازی استان یزد از ۲۵۰ میلیارد به ۴۵۰ میلیارد تومان

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار بودجه سال 1401برای پروژه های راهسازی استان یزد از 250 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان افزایش یافته بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه های استان یزد در دستور کار است.

افزایش اعتبار پروژه های راهسازی استان یزد از 250 میلیارد به 450 میلیارد تومان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد اعلام کرد: در استان یزد 820 کیلومتر مسیر بزرگراهی در برنامه اجرایی داریم که 350 کیلومتر از این بزرگراه ها به بهره برداری رسیده و به صورت 4 خطه در حال استفاده مردم است.

خادمی افزود: حدود 300 کیلومتر بزرگراه در استان یزد در حال اجرا است که تا اواسط سال 1401 حداقل 100 کیلومتر از این 300 کیلومتر که زیر سازی آنها به پایان رسیده را تحویل مردم استان یزد خواهیم داد.

وی درباره سایر طرح های راهسازی استان یزد بیان کرد: 170 کیلومتر از طرح های راهسازی استان یزد در حال مطالعه است و نیاز به تامین اعتبار 2 هزار میلیاردی دارد که با تکمیل مطالعات و تخصیص اعتبار در سال آینده، تکمیل می شوند.

خادمی در ادامه عنوان کرد: اعتبار بودجه سال 1401برای پروژه های راهسازی استان یزد از 250 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان افزایش یافته بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه های استان به سمت طبس، شمال کشور و استان فارس و برخی محورهای داخل استان مانند کنار گذر شرقی میبد را در دستور کار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر