English

عباس خطیبی:

ایستگاه اول راه آهن اردبیل تا خرداد ماه تکمیل می شود

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی گفت: ایستگاه اول راه آهن اردبیل بالای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا خرداد ماه تکمیل می شود.

ایستگاه اول راه آهن اردبیل تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی در بازدید یک روز از قطعات راه آهن اردبیل- میانه گفت: پروژه راه آهن اردبیل ، جزو سخت ترین پروژه های ریلی کشور است و تلاش می کنیم با ایجاد شرایط مناسب در سالجاری هم به اجرای این پروژه شتاب دهیم.

وی با اشاره به ریل گذاری ۵۲ کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل افزود: پیش بینی می شود با رفع مشکلات و ایجاد شرایط مساعد ، کار اصلی پروژه در شش ماهه اول سال به ثمر برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از انجام ۸۸ درصد از زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل خبر داد و افزود: در سال گذشته با وجود محدودیت ها و تنگناهای مختلف ،اقدامات زیر سازی تداوم یافت و ریل گذاری این پروژه انجام شد.

خطیبی اظهار کرد: در تداوم اقدامات سال گذشته، برنامه ریزی مالی و اجرایی برای ادامه روند این پروژه با حضور پیمانکاران و بازدید میدانی از تمام قطعات انجام شده و تلاش می کنیم شرایط مناسبی را برای ادامه اجرا فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه