English

علی صلاحی:

انسداد راه هشت روستا کلات بر اثر سیلاب

فرماندار کلات بیان کرد: هم اکنون خدمات آب، برق و مخابرات در شهرستان برقرار و پایدار است اما باید توجه داشت خطوط انتقال آب شهرستان در حدود ۳۰۰ نقطه در معرض آسیب دیدگی از سیلاب قرار دارد.

انسداد راه هشت روستا کلات بر اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی صلاحی فرماندار کلات در خبری اعلام کرد: در پی بارشهای اخیر شماری از راههای روستایی در این شهرستان مسدود شده بود که بسیاری بازگشایی شده اما راه هشت روستا و محله دامداری همچنان سیلابی و مسدود است.

صلاحی اضافه کرد: از بین رفتن یک پل در مسیر روستای ژرف در بخش زاوین دسترسی به چهار روستا در این منطقه را قطع کرده است و سیلاب همچنین راه ارتباطی مسیر مومن آباد را بسته است و دسترسی جاده ای به سه روستا در این منطقه وجود ندارد و بازگشایی مسیرهای مسدود نیازمند فروکش کردن سیلاب برای انجام عملیات بازگشایی مسیر است.

فرماندار کلات همچنین متذکر شد: مسیر سخت گذر "یکه توت" همچنان مسدود است و این راه کوهستانی هر چند تنها راه ارتباطی به یکی از محلات عشایری در بخش مرکزی نیست اما با توجه به بارشها و سخت گذر بودن این منطقه راه اصلی دسترسی ۷۰ خانوار عشایری محل  محسوب می شود.

وی تاکید کرد: سپاسگزار اقدامات ادارات راهداری و آب و فاضلاب شهرستان کلات  هستیم و فرسوده بودن ماشین آلات راهداری و عدم تناسب ماشین آلات موجود با شرایط سخت و کوهستانی منطقه موجب شده است سرعت خدمات رسانی این اداره در برابر سیلاب و بازگشایی مسیرها کاهش یابد.

فرماندار کلات یادآور شد: هم اکنون خدمات آب، برق و مخابرات در شهرستان برقرار و پایدار است اما باید توجه داشت خطوط انتقال آب شهرستان در حدود ۳۰۰ نقطه در معرض آسیب دیدگی از سیلاب قرار دارد.

صلاحی در خاتمه خاطرنشان کرد: یعنی با هر بارش شدید و با توجه به شیب منطقه و شدت یافتن روان آبها خطوط انتقال آب شرب در شهرستان به راحتی آسیب می بیند برطرف کردن این مشکل نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای اصلاح زیرساختهای موجود است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه