English

یعقوبعلی نظری:

چالش کمبود معلم در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تأمین بیش از ۲۰ هزار معلم دیگر برای استان نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی است که برای سال تحصیلی آینده امیدواریم کمتر با این تنش مواجه باشیم.

چالش کمبود معلم در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: چالش کمبود معلم در استان با برنامه‌ریزی هدفمند در سال تحصیلی آینده برطرف خواهد شد.

نظری این سخنان را در آیین تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی به مناسبت هفته معلم اظهار کرد و افزود: تأمین بیش از ۲۰ هزار معلم دیگر برای استان نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی است که برای سال تحصیلی آینده امیدواریم کمتر با این تنش مواجه باشیم.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: وجود نیروی انسانی کارآمد هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت فوق العاده برای آموزش و پرورش حائز اهمیت است و سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی بخصوص در برخی مناطق بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است، 

وی همچنین تصریح کرد: در جریان سفر اخیر ریاست جمهوری تلاش شد منابع لازم برای این منظور تأمین شود بنابراین همه طرح‌های آموزشی نیمه تمام استان تأمین اعتبار شده است و عملیات ساخت آن به پایان می‌رسد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این سخنان یادآور شد و گفت: اعتبار مورد نظر برای جمع آوری مدارس کانکسی در استان نیز به زودی تأمین و این مدارس جمع آوری خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل موجود در شاکله آموزش و پرورش  مسائل و مشکلات مربوط به معلمان، بازنشستگان و شاغلان این وزارتخانه است و امیدواریم با اجرای طرح رتبه‌بندی این مشکلات صنفی و مسائل مربوط به آن برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه