English

علی نوبخت خبر داد:

پرداخت ۸۴ میلیارد تومان مطالبات گندم کاران در اردبیل

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ۸۴ میلیارد تومان مطالبات گندم کاران در استان پرداخت شده است و الباقی نیز طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

پرداخت 84 میلیارد تومان مطالبات گندم کاران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نوبخت ، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم، جو و کلزا در استان اردبیل گفت: از زمان شروع برداشت و خرید گندم در شمال استان اردبیل تا کنون مبلغ ۸۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده و الباقی نیز طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

وی رقم گندم خریداری شده را ۱۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از اول فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۲ هزار تن گندم تولید و انبار شده سال ۱۴۰۰ از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن فصل برداشت از آمادگی کامل برای خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: مقدمات و برنامه ریزهای لازم برای خرید تضمینی گندم، سویا و کلزا سال ۱۴۰۱ انجام شده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خرید از کشاورزان با سهولت کامل صورت پذیرد.

نوبخت با بیان اینکه تمام گندم کاران استقبال خوبی را از مراکز خرید تضمینی محصول داشتند، گفت: امسال نیز به محض خرید و ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه بندی داده‌های کشاورزی از طریق بانک عامل پرداخت بها گندم خریداری شده به حساب کشاورزان به سرعت انجام می‌شود.

وی به اهمیت ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد  گفت: کشاورزانی که می‌خواهند محصولات گندم سال زراعی و کلزا خود را تحویل مراکز خرید بدهند حتماً با مراجعه به همکاران جهاد کشاورزی اطلاعات خود را در پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی ثبت و یا به‌روزرسانی کنند تا درروند خرید هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه