English

شناورهای سبک از ترددهای دریایی در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری کنند

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می‌شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری کنند.

شناورهای سبک از ترددهای دریایی در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری آسمان استان، صاف تا کمی ابر، در مناطق غربی استان با افزایش ابر پیش بینی می شود و طی ساعات صبحگاهی بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط غربی و طی ساعات بعد ازظهر بارش پراکنده رگباری همراه با رعد وبرق در ارتفاعات استان مورد انتظار است. 

در مناطق دریایی استان با وزش باد سطحی دریا متلاطم خواهد بود و طی ساعات بعد ازظهر روز جاری در مناطق غربی جزیره لاوان سرعت بادهای شمال غربی سبب مواج شدن این نواحی از خلیج فارس خواهد شد

توصیه می‌شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری کنند.

از لحاظ دمایی ضمن نوسان 1 تا 2 درجه ای دما تا  اواسط هفته جاری از روز چهارشنبه تا پایان هفته افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

گفتنی است، از ظهر روز دوشنبه وزش تند بادهای شدید(شمال غربی تا جنوب غربی) سبب مواج شدن دریا و اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد و طی این مدت شدت وزش باد در محدوده ی بنادر غربی استان قابل ملاحظه و به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه