English

حجت الاسلام نقدعلی:

​بحران کنونی آب نتیجه ضعف مدیریتی دولت هاست

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب استان ناشی از ضعف مدیریتی در دولتهاست.

​بحران کنونی آب نتیجه ضعف مدیریتی دولت هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود شهرستان اعم از وجود 2300 شهید شهرستان، حافظان و قاریان، ظرفیت وجود قطب‌های صنعتی، دام های سبک و سنگین ،پرورش گیاهان زینتی از جمله گل شب بو اظهار داشت: با وجود تمام ظرفیت‌ها شهرستان خمینی شهر با توجه به موزائیک بودن با استان اصفهان از بسیاری از امکانات محروم مانده است.

وی در ادامه با اشاره به تراکم جمعیت در شهرستان ادامه داد: محرومیت مناطقی مانند جوی آباد، هرستان، آدریان به چشم می‌خورد و امید است منطقه جوی آباد در طرح های ملی دیده شود.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: قصه پرغصه آب استان اصفهان حائز اهمیت بوده و مابقی مسائل ذیل مساله آب استان قرار دارد.

حجت الاسلام نقدعلی ضعف مدیریتی را عامل اصلی بحران آب استان برشمرد و تشریح کرد: پالایشگاه نفت با وجود اینکه ابخوانی در شهرستان وجود ندارد دنبال بهره برداری از چاه های آب است که با اعتراض کشاورزان روبرو شد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس سفر دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان خمینی شهر را مهم ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود که این سفر با برکاتی برای مردم شهرستان برخوردار باشد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: وزیر کشاورزی قبل از هرگونه اقدامی باید مردم را در اجرای برخی امور آگاهی دهد و صحبت‌های لازم را با مردم انجام دهد.

حجت الاسلام نقدعلی به اعتراض کارمندان در دریافتی حقوق نیز نکاتی را به سمع دکتر حسینی رساند و خاطر نشان کرد: شایسته است که  در حقوق کارمندان تجدید نظری صورت پذیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه