English

قاضی زاده هاشمی:

وجود اختلاف در فدراسیون فوتبال به تیم ملی ضربه می‌زند

نماینده فریمان و سرخس بیان کرد: نگران بودجه، امکانات و تدارکات نباشند، تیم ملی نیازمند روحیه و حمایت همه جانبه است و مجلس در همه جا حامی فوتبال ملی است.

وجود اختلاف در فدراسیون فوتبال به تیم ملی ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و سرخس در سخنانی عنوان کرد: وجود اختلاف در فدراسیون فوتبال به تیم ملی ضربه می‌زند، مجلس و دولت در بالاترین استانداردها حمایت خود را از تیم ملی خواهند داشت و امیدواریم در ماه‌های باقی مانده تا آغاز جام جهانی درایت و مدیریتی هدفمند را شاهد باشیم.

قاضی زاده هاشمی در ادامه این سخنان اضافه کرد: مجلس و دولت در بالاترین استانداردها حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران خواهند داشت و ایجاد برخی مباحث اختلافی مخصوصا در این چند ماه باقیمانده تا آغاز جام جهانی به تیم ملی ما آسیب می‌زند و بهانه به دست برخی خواهد داد که ممکن است نتایج آن بسیار ناگوار باشد.

نماینده فریمان و سرخس همچنین افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال در این ایام باید انسجامی را ایجاد کنند تا تیم ملی در بهترین شرایط قرار گیرد و ما خواهان فعالیت یک فدراسیون قوی و کارآمد هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب این ایام را پشت سربگذارد.

وی با اشاره به تامین بودجه تیم ملی تاکید کرد: نگران بودجه، امکانات و تدارکات هم نباشند و تیم ملی نیازمند روحیه و حمایت همه جانبه است و مجلس در همه جا حامی فوتبال ملی بوده و در موضوعات مختلف این حمایت را نشان داده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اگر خطایی بوده، خطای فردی بوده و نه خطای فدراسیون، از قرارداد ویلموتس تا موضوعات فدراسیون قبلی تنها باید به صورت فردی بررسی شود و نباید آن را به حساب فدراسیون گذاشت.

نماینده فریمان و سرخس با اشاره به بحث حمایتی از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ابراز کرد: اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان ویژه فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده که جداول اعتبارات هفته گذشته بطور رسمی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد که لازم است پیگیری شود.

وی در ادامه اعلام کرد: البته فدراسیون هم باید پیگیر باشد تا این اعتبار سریع‌تر تخصیص پیدا کند و امیدواریم عزم دولت و سازمان برنامه بر تسریع تخصیص این اعتبارات باشد، منابع مالی آن هم وجود دارد که دولت می‌تواند تخصیص بدهد تا برای آماده‌سازی تیم ملی هزینه شود.

قاضی زاده هاشمی همچنین اطلاع داد: هیچ منع قانونی برای تامین بودجه برای فدراسیون فوتبال به صورت مستقیم وجود ندارد و این زمینه امسال پیش بینی شده، ما سال گذشته چنین بودجه‌ای به شکل خاص نداشتیم.

وی یادآوری کرد: کمکی که برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده کمک خاص است البته برای ۳۲ فدراسیون ورزشی کمک‌هایی را در نظر گرفتیم که فدراسیون فوتبال و فدراسیون کشتی در راس آنها قرار دارند.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: یک اعتباری هم به صورت عام در اختیار وزیر ورزش قرار دارد که ۶۳۰ میلیارد تومان است که میزان تخصیص آن بر عهده وزیر ورزش است و این اعتبارات غیر از منابعی است که فدراسیون می‌تواند از طریق حامیان مالی جذب کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه