English

کحال زاده خبر داد:

برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با روز قدس

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بمنظور پاسخگویی به مردم استان اصفهان همزمان با روز جهانی قدس خبر داد.

برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن کحال زاده گفت: همزمان با روز قدس، با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم، میزخدمت این اداره‌کل در میدان امام (ره) و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: همزمان با روز قدس، میز خدمت ادارات راه و شهرسازی در مرکز استان "میدان امام (ره) و مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۵ دایر می‌شود.

کحال زاده افزود: مردم مومن و انقلابی استان اصفهان می توانند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با حضور در میدان امام (ره) و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌ها در ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات راه و شهرسازی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی بپردازند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این ملاقات مردمی، نمایندگان معاونت‌های حوزه‌های مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

 وی گفت: به مناسبت یوم‌الله قدس و بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌های گرامی می‌توانند در این روز از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸6067 مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح نمایند، لذا پیام‌های آنان از طریق این شماره ارتباطی ضبط و در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

کحال‌زاده با بیان اینکه تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است، خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات مردم هر هفته میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با اطلاع رسانی قبلی به مردم آن شهرستان برپا می شود و مردم در فضایی صمیمی، به پاسخ و یا راهکار مناسب در زمینه مورد نظر دست می‌یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه