English

محسن داوری:

کلیه افغانستانی‌های مشهد باید شناسایی شوند

فرماندار مشهد بیان کرد: اگر بتوانیم نارضایتی‌ها را برطرف کنیم، خیلی از مشکلات اجتماعی حل می‌شود و به راحتی می‌توان ۸۰ درصد از این نارضایتی‌ها را حل کرد.

کلیه افغانستانی‌های مشهد باید شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در حاشیه دومین جلسه شورای اداری مشهد در سخنانی اعلام کرد: کلیه افغانستانی های مشهد باید شناسایی شوند و ساماندهی آن‌ها باید طی ۲ ماه انجام شود.

داوری در ادامه این سخنان تاکید کرد: ما باید نارضایتی‌های اجتماعی را در حوزه‌های مختلف شناسایی کنیم و قطعاً سازمانی که خودش ایجاد نارضایتی کرده است یا مردم ناراضی هستند باید مجموعه رفع نارضایتی کند.

فرماندار مشهد همچنین افزود: اگر بتوانیم نارضایتی‌ها را برطرف کنیم، خیلی از مشکلات اجتماعی حل می‌شود و به راحتی می‌توان ۸۰ درصد از این نارضایتی‌ها را حل کرد.

وی در ادامه این سخنان تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی نباید در روز قدس منفعل عمل کنند، ما در حوزه اجرایی تکلیف داریم و مردم اختیار دارند.

داوری در خاتمه اظهار کرد: زمانی منابع با نیاز‌ها یکسان می‌شود که مدیران توانسته باشند با برنامه‌ریزی منابع خود را کنترل کنند، همه دستگاههای اجرایی باید تا پایان اردیبهشت‌ماه برنامه‌های خود را به فرمانداری ارائه بدهند و چشم‌انداز خود را تا ۳ سال دیگر مشخص کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه