English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود

امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها افزود : باید با نظارت و کنترل بیشتر و قطع کردن دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.

دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رزمندگان فلسطین ضربات سختی را به صهیونیست ها وارد کرده اند عنوان کرد: با این تحولات باید امسال روز قدس متفاوتی برگزار شود و از همه مردم خواسته می شود در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نهاد در سال 1358 به دستور امام (ره) برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: سپاه پاسداران به عنوان نیروی واکنش سریع هر جا که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد در درون و برون مرزها و در بخشهای مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی حضور دارد.وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: دلاورمردان ارتش صلابت و اقتدار کشور را در فراسوی مرزها به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش دو بازوی توانمند کشور هستند که دشمن نمی تواند میان این دو نهاد مستحکم رخنه کند.

وی افزود : پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در سال 1359 است که لکه ننگی برای آمریکایی ها بود؛ امروز نیز شاهد خفت و خواری و زبونی آمریکا هستیم.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها عنوان کرد: باید با نظارت و کنترل بیشتر و قطع کردن دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.
وی در ادامه افزود: باید به دولت فرصت دهیم تا به ثبات برسد چون مشکلات اقتصادی به سرعت برطرف نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهارداشت: برای کنترل بازار باید همه دستگاه ها همکاری کنند و نیروهای انقلابی و موثر در ساختار مدیریتی قرار بگیرند.
امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: ماه رمضان و شب های قدر فرصتی است برای خودسازی که از ثمرات آن استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه