English

بسیج خدمات در شهرداری قم برای روز قدس

شهرداری قم در کنار دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، همزمان با روز جهانی قدس برنامه‌ریزی مختلفی انجام داده است تا این مراسم بعد از دو سال باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود.

بسیج خدمات در شهرداری قم برای روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج قم، شهرداری قم در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی جمعه آخر ماه رمضان و روز جهانی قدس مجموعه برنامه‌هایی را همگام با سایر نهادهای دولتی و اجرایی در شهر اجرا می‌کند.

مجموعه شهرداری قم برای گرامیداشت این روز مهم مجموعه اقداماتی مانند، آماده‌سازی صوت ثابت و برپایی جایگاه در میدان آستانه جنب مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) و محل تجمع اولیه، رفع سد معبر، مسدود کردن مسیرها، پاک‌سازی و شستشوی میدان آستان، مسیر راهپیمایی و اطراف مصلی قدس، استقرار تانکر آب در اطراف مصلی قدس جهت وضوی نمازگزاران را تدارک دیده است.

همچنین اعزام بالابر به تعداد ۶ دستگاه و استقرار در نقاط اعلام‌شده توسط صداوسیما جهت پوشش خبری،  تأمین ۸ دستگاه خودروی وانت جهت حمل سیستم صوتی سیار، تعیین مکان غرفه‌های درخواستی از سوی دستگاه‌ها و نهادها و تشکل‌های مردمی در مسیر راهپیمایی، پاک‌سازی مسیر اصلی راهپیمایی از تبلیغات تجاری و شخصی، تأمین اتوبوس موردنیاز برای رفت‌وبرگشت شهروندان و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

همچنین از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم اجرای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع تبلیغات شهری در مسیر راهپیمایی و در قالب سازه‌های پرتابل، عرشه پل و آویز با شعار “همراه با سپاهیان قدس” خواهد بود.

لازم به ذکر است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز در کنار دیگر نهادهای شهرداری برای انتقال شهروندان از تمام نقاط شهر به محل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس  و نماز جمعه به‌صورت ویژه خدمات‌رسانی خواهد کرد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز با برپایی غرفه‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راهپیمایی باشکوه حضوری فعال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی