English

سرپرست فرمانداری شادگان:

ادارات و دستگاه های اجرایی در رعایت الگوی مصرف آب و برق اهتمام جدی داشته باشند

جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در سالجاری به ریاست صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور کیانی راد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان و سایراعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ادارات و دستگاه های اجرایی در رعایت الگوی  مصرف آب  و برق اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با افزایش گرمای هوا و افزایش میزان مصارف انرژی برق و آب ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان و شهروندان عزیز  در  رعایت الگوی مصرف اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه رئیس ستاد پیشگیری هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شادگان بر اطلاع رسانی و رعایت الگوی مصرف و مقابله با ترویج فرهنگ مصرف گرایی تاکید کرد و گفت: در همین راستا  ادارات شهرستان اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت الگوی مصرف آب و برق  در فضای مجازی و  تبلیغات محیطی در سطح شهرستان انجام دهند.

صالح زاده ادامه داد: ادارات  مصرف بهینه و توجه به الگوی صحیح استفاده از آب و برق  توجه جدی صورت پذیرد و این موضوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی در پایان‌ گفت: ضرورت اهمیت مدیریت مصرف آب و برق در ادارات ،استقرار اکیپ ویژه در خیابان امام (ره) در ایام عید سعید فطر ، برخورد قاطع و قانونی با انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان از  مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه