English

تجلیل از نخبگان قرآنی در شادگان انجام شد

۵۰ نخبه قرآنی شهرستان شادگان سه شنبه شب در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از نخبگان قرآنی در شادگان انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سرپرست فرمانداری شادگان در آیین تجلیل از این نخبگان قرآنی با بیان اینکه توجه به قرآن باید فراگیر شود گفت: باید قرآن را با ترجمه خواند و همه اقشار مختلف جامعه را نیز نسبت به این مهم ترغیب کرد.

جمال صالح زاده با تاکید بر اینکه ارتباط جوانان با مساجد نباید قطع شود اظهار داشت: بعضی مساجد در کنار برنامه های قرآنی و عزاداری و جشن ها، فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی دارند.

وی اظهار داشت: لازم است فعالان قرآنی و نخبگان قرآنی همه فعالیت های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی خود را با محور مسجد، نوجوانان و جوانان مسجدی انجام دهند.

امام جمعه شادگان نیز با بیان اینکه پرداختن به بحث عترت باید تا عصر امامت و ولایت و رهبری ادامه پیدا کند گفت: اگر قرآن و عترت از هم جدا شوند بر سر مسلمانان همان گرفتاری هایی که برای گذشتگان پیش آمد ،اتفاق خواهد افتاد و همان مشکلات را خواهند داشت.

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری با بیان اینکه باید قرآن را با قرآن ناطق همراه دانست افزود:اگر طوری برخورد کنیم که قرآن صامت است اشتباهی بزرگی است.

وی اظهار داشت: مشکل امروز جهان اسلام  قرآن خواندن و  حفظ کردن قرآن نیست، بلکه عمل نکردن به قرآن است باید این درد را علاج کنیم و برای عمل به قرآن برنامه‌ ریزی کنیم در این عرصه جامعه قرآنی باید پیشگام  و پیشتاز باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه