English

امیر شوشتری:

اجرای طرح رتبه بندی معلمان رسمی در خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: از جمله مشکلات در اجرای طرح توقف رتبه ثبت شده برای فرد به مدت ۵ سال است دارد بنابراین تلاش شد تا رتبه‌های معلمان در حد ایده‌آل باشد.

اجرای طرح رتبه بندی معلمان رسمی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان رسمی به عنوان یکی از مطالبات معلمان بود که با طی کردن امور مربوط به اعمال آن، به صورت رسمی اجرای این طرح در استان دنبال و اعمال آن از ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ محاسبه و از اول فروردین‌ماه امسال به محض صدور احکام پرداختی به معلمان انجام می‌شود.

شوشتری این سخنان را در آستانه هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم اظهار کرد و ادامه داد: خود اظهار و تایید مدیر مدرسه ملاک اصلی در طرح رتبه بندی معلمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از جمله مشکلات در اجرای طرح توقف رتبه ثبت شده برای فرد به مدت ۵ سال است، به این معنا که با تعیین رتبه هر معلم، ۵ سال دیگر امکان افزایش رتبه وجود دارد بنابراین تلاش شد تا رتبه‌های معلمان در حد ایده‌آل باشد.

وی متذکر شد: به این ترتیب ۵۵ درصد معلمان رسمی استان در رتبه‌های ۳ تا ۴ قرار می‌گیرند، درحالیکه در ابتدا ۲ سال سابقه کاری برای شرکت دادن معلمان در طرح رتبه‌بندی پیش شرط بود، اکنون معلمان از بدو ورود می‌توانند وارد این طرح شوند.

شوشتری تاکید کرد: ۷۶ هزار معلم رسمی خراسان رضوی به غیر از نیروهای رسمی دارای حکم اداری، معلمان خرید خدمات و غیره در این طرح شرکت داده می‌شوند و بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان افزایش حقوق برای معلمان با اجرای این طرح اعمال خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم که از ۲ اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود، تعداد ۷۰ عنوان برنامه در حوزه‌های فرهنگی، پرورشی، ورزشی و غیره برگزار خواهد شد.

شوشتری خاطرنشان کرد: امسال ۳۶۹ معلم در خراسان رضوی برای انتخاب معلم برتر به مرحله استانی رسیدند که ۴۱ نفر آنان به عنوان معلم برتر استانی طی مراسمی در روز ۱۸ اردیبهشت ماه تجلیل می‌شوند در حالی که سال گذشته این شمار هشت نفر بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه