English

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

آئین نامه جدید نظام رتبه بندی معلمان در آستانه اجرای مطلوب

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در جلسه مدیران مقاطع تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک رشت از اجرای رتبه بندی فرهنگیان خبر داد.

آئین نامه جدید نظام رتبه بندی معلمان در آستانه اجرای مطلوب

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد فائزی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ناحیه یک،  از کلیه تلاش ها و زحمات مدیران طی فرایند حضوری شدن مدارس قدردانی نمود.
وی با تاکید بر اینکه دانش آموز فروغ مدرسه است، اظهار داشت: در ابتدا پذیرش آموزش حضوری و هماهنگی با موقعیت جدید بسیار دشوار به نظر می رسید و پذیرش برای اولیا و دانش آموزان آسان نبود،  اما با توجه به اینکه مدیران مدارس، حلقه وصل برنامه های بالادستی در مدرسه هستند با همت مضاعف مشکلات را مرتفع نموده و امروزه شاهد حضور پرشور دانش آموزان در مدرسه هستیم.

وی در ادامه تصریح نمود: باید تبعیض رسانه ای برداشته شود و تلاش بر این است که عرصه ایثار و فداکاری معلمان بیش از پیش در جامعه انعکاس  پیدا کرده و رسانه ای شود .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه این تصور وجود داشت که مدارس مرکز استان دارای تجهیزات و امکانات بیشتری نسبت به سایر مناطق باشد، گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی در مدارس شهر رشت امید است با تمرکز بر این کمبودها و چالش ها بتوانیم  قدم موثرتری در حل این مشکلات  برداریم.

وی همچنین در ادامه افزود: پس از مدت ها، تغییرات بسیار مثبتی در آئین نامه نظام رتبه بندی معلمان اعمال شده است که همه فرهنگیان می توانند از آن بهره مند شوند و در آستانه اجرایی شدن می باشد.

وی در ادامه با اشاره بر بندهای تغییر یافته در این آئین نامه و محدودیت های قبلی آن، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای علمی و بروز بودن معلم،  از برداشته شدن محدودیت مدرک تحصیلی در رتبه بندی خبر داد و اظهار داشت:  در رتبه بندی آخرین مدرک تحصیلی معلمان مورد محاسبه قرار می گیرد.

در ادامه بهرام صفری" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت"  ضمن خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات ، اظهار داشت: با توجه به اینکه ناحیه یک رشت پرجمعیت ترین و بزرگترین ناحیه در استان است،  ظرفیت‌های بالایی در حوزه کیفیت بخشی آموزشی داشته و همکاران فرهنگی ناحیه یک کارنامه درخشانی را در این حوزه از خود نشان دادند،  اما  کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی متخصص،  مهم ترین چالش هایی است که این ناحیه با آن مواجه است.

   وی همچنین ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه ، افزود: امسال به کمک مدیران توانستیم رتبه دو شاخص های عمومی و اختصاصی را در سطح استان کسب نماییم و امید است که شاهد درخشش ناحیه در شاخص های اختصاصی و آموزشی در سطح کشور  باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه