English

احسان ارکانی:

سیاست‌های انقباضی در حوزه کنترل نقدینگی از اقدامات دولت است

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم دولت در حوزه مسائل بانکی انتشار ابربدهکاران بانکی است و در حوزه صادارت غیرنفتی نیز ما شاهد رشد در این حوزه هستیم.

سیاست‌های انقباضی در حوزه کنترل نقدینگی از اقدامات دولت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی در ماه‌های گذشته در حوزه بانکی بود که از جمله آن می‌توان به حذف شرط ضامن برای وام‌های زیر یکصد میلیون اشاره کرد.

ارکانی در ادامه این خبر افزود: از دیگر اقدامات مهم دولت در حوزه مسائل بانکی انتشار ابر بدهکاران بانکی است که ما منتظریم در ماه‌های پیش‌رو نتایج پیگیری‌ها برای وصول مطالبات از بانک‌ها و میزان مطالبات وصول شده به مردم اعلام شود.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: از دیگر اقدامات دولت، سیاست‌های انقباضی در حوزه کنترل نقدینگی است که میزان رشد نقدینگی در کشور بر اثر اجرای سیاست‌ها توسط دولت آقای رئیسی کمتر شده است و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در این زمینه اقدامات جدی را داشته‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات همچنین متذکر شد: در حوزه صادارت غیرنفتی نیز ما شاهد رشد در این حوزه هستیم که امیدواریم در این حوزه پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه این سخنان یادآور شد: در حوزه صادرات به فولاد تولیدکنندگان در این بخش گلایه‌مندی‌هایی درباره اعمال محدودیت برای صادرات فولاد دارند که می‌طلبد که این محدودیت‌ها برداشته شود.

ارکانی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اوکراین یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان مهم فولاد در سطح جهان است و امروز این کشور درگیر جنگ شده، ما می‌توانیم خلأ ایجاد شده در بازار را با برداشتن محدودیت‌ها در صادرات فولاد پر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه