English

مرتضی مدنی:

انجام طرح نظارتی ضیافت بر بازار ماه مبارک رمضان

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای این طرح با همکاری ۱۶۶ اکیپ گشت سیار از ۱۴ فرودین تا چهار اردیبهشت ماه ۳۴۹ بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان رضوی صورت گرفته است.

انجام طرح نظارتی ضیافت بر بازار ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۹۹ پرونده تخلف برای اصناف استان تشکیل و در این نهاد به آن رسیدگی شده است.

مدنی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی تصریح کرد: طرح نظارتی ضیافت با هدف نظارت و کنترل بر بازار اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت، شکر، خرما، زولبیا و بامیه همزمان با ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین ماه در خراسان رضوی آغاز شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: با اجرای این طرح با همکاری ۱۶۶ اکیپ گشت سیار از ۱۴ فرودین تا چهار اردیبهشت ماه ۳۴۹ بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان رضوی صورت گرفته است.

وی در ادامه این خبر یادآور شد و گفت: که این تعداد بازرسی منجر ثبت تخلف برای ۱۹۴ واحد و تذکر به ۲۴ واحد صنفی شده است و تعداد واحدهای بدون تخلف نیز ۱۳۱ واحد بوده است.

مدنی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی پرونده تخلف نیز تشکیل که برخی از این موارد به محکومیت منجر شده و برخی دیگر نیز در حال رسیدگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه