English

ویژه برنامه« مهمانی ملکوت» برای دختران نوجوان برگزار می شود

ویژه برنامه« مهمانی ملکوت» با محوریت احیاء و شب زنده داری برای دختران نوجوان( 12 تا 17 سال) به همت امور فرهنگی خواهران در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

ویژه برنامه« مهمانی ملکوت» برای دختران نوجوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، ویژه برنامه «مهمانی ملکوت» با محوریت احیاء و شب زنده داری برای دختران نوجوان( ۱۲ تا ۱۷ سال) به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

فراهم کردن بستر خودسازی فردی و تهذیب نفس در محیط امن و معنوی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی برای دختران نوجوان است.

در این ویژه برنامه معرفتی مراسم احیاء و شب زنده داری، غبار روبی حرم مطهر، حلقه های معرفتی و تربیتی با حضور کارشناسان عرصه تربیت دینی و مراسم پذیرایی وعده سحری برای ۵۰۰ دختر نوجوان به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت انجام می شود.

ظرفیت پذیرش در این ویژه برنامه معرفتی محدود بوده و ظرفیت پذیرش با کسانی است که زودتر در این برنامه ثبت نام کنند.

دختران نوجوان برای ثبت نام در این مراسم می‌توانند به سایت آستان مقدس حضرت معصومه مراجعه کرده و از طریق لینک https://astanehmehr.amfm.ir/mehmani-malakoot/ در این برنامه ثبت نام کنند.

این ویژه برنامه همزمان با ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز می‌شود و دختران نوجوان با ثبت نام در این برنامه می‌توانند شبی متفاوت را در آستان مقدس بانوی کرامت تجربه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه