English

به همت واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت انجام می‌شود؛

اجرای ویژه برنامه «رنگین کمان آیه‌ها» به مناسبت ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه «رنگین کمان آیه‌ها» برای کودکان 4 تا 11 سال در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 21 تا 2 بامداد در صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

اجرای ویژه برنامه «رنگین کمان آیه‌ها» به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام مرتضی جعفری از برگزاری ویژه برنامه رنگین کمان آیه ها با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت خبر داد.

وی گفت: این ویژه برنامه شامل دو بخش است که در بخش اول جُنگ قرآنی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می شود و برنامه هایی از جمع خوانی قرآن کریم، مسابقه و سرود در این بخش دنبال می‌شود و در بخش دوم نیز از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد فعالیت غرفه‌های خلاقیت، رنگ آمیزی، قصه گویی، بازی‌ها و مسابقات و قرآن بخوان دنبال می‌شود.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت افزود: این برنامه طی ماه مبارک رمضان با حضور مبلغان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر بانوی کرامت اجرا می‌شود و کودکان ۴ تا ۱۱ سال می توانند در این برنامه های متنوع و آموزنده شرکت داشته باشند.

 وی ادامه داد: این برنامه در شب‌های گذشته مورد استقبال زائران قرار گرفته است و حضور پرشور کودکان را در این برنامه ها شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه