English

استاندار کردستان:

مدیران تخصیص های اعتباری استان کردستان را از وزارتخانه خود بگیرند

استاندار کردستان گفت: در بودجه سال جاری رویکرد دولت یک رویکرد بسیار خوبی است و اختیاراتی در اختیاروزرا و استانها قرار داده شده که بتوانند اعتباراتی را از وزارتخانه های خود دریافت نمایند.

مدیران تخصیص های اعتباری استان کردستان را از وزارتخانه خود بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در اولین جلسه شورای مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: اعتبار 22 هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه پیشرفت و عدالت می تواند اهرمی باشد برای جذب بیش از 10میلیارد تومان اعتباردیگر برای استان تا بتوان طرحهای صنایع دانش بنیان و سرمایه های مولد و‌همچنین طرحهای رقابتی استان را پشتیبانی نمود.

 وی جذب این اعتبارات را یک مشوق خوب برای سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: باید مدیران ادارات و‌دستگاههای اجرایی از وزرا و اختیارات آنها در بحث جذب اعتبارات نهایت استفاده را بکنند.

استاندار کردستان در ادامه افزود: شاخص اصلی توانمندی هر مدیری این است که بتواند حق استان را از وزارتخانه خود بگیرد و این یک اصل ثابت شده و تا پیگیری نشود کسی حق مارا نمیدهد.

زارعی کوشا درادامه تصریح کرد: ما 87هزار واحد مسکن ملی تعهد داریم که بیش از 141هزار نفر برای طرح مسکن ملی  ثبت نام نموده و‌برای 100هزار نفر باقی مانده 2هزار هکتار زمین نیاز است که برای  برای تملک زمین اعتباراتی باید جذب شود تا بتوان طرحهای مسکن ملی را عملیاتی نمود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رشد 8 درصدی نیازمند برنامه ای منسجم هستیم و‌دستگاه های اجرایی نیز ملزم به جذب اعتبار از وزارتخانه های خود در راستای تحقق شعار سال می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه