English

احمد رضا بخشی:

تخصیص اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ۴۸ محدوده پرتصادف استان

رییس اداره ایمنی راه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: از مجموع ۶۰ نقطه پرتصادف، تاکنون ۴۰ نقطه با نصب گاردریل، ایجاد روشنایی و یا اقدامات متناسب با نوع حادثه خیزی اصلاح شده است.

تخصیص اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ۴۸ محدوده پرتصادف استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد رضا بخشی رییس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در سفر اخیر هیات دولت به استان، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ۴۸ محدوده پرتصادف و دارای تصادف در جاده های خراسان رضوی به تصویب رسید.

بخشی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این مبلغ برای اصلاح ۲۰ نقطه پرتصادف و ۲۸ محدوده دارای تصادف در نظر گرفته شده است که در انتظار ابلاغ و تخصیص این بودجه هستیم.

رییس اداره ایمنی راه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع ۱۴۷ مکان و محدوده پرتصادف و دارای تصادف در راه های استان شناسایی شده که ۶۰ نقطه به عنوان پرتصادف و ۸۷ محدوده نیز دارای تصادف دسته بندی شده است.

وی افزود: برطرف کردن مشکلات مکانهای پرتصادف راه های خراسان رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از مجموع ۶۰ نقطه پرتصادف، تاکنون ۴۰ نقطه با نصب گاردریل ، ایجاد روشنایی و یا اقدامات متناسب با نوع حادثه خیزی اصلاح شده است و برطرف کردن مشکل در ۲۰ محدوده دیگر در دستور کار راهداری قرار دارد.

بخشی خاطرنشان کرد: در حاضر بیشتر نقاط پرتصادف استان در جاده های اصلی و شهری و بیشتر در مسیرهای شریانی مشهد- چناران- قوچان- فاروج و مشهد- نیشابور - سبزوار - کاهک قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه