English

طی شبانه روز گذشته رخ داد:

شناسایی ۱۱۹ مبتلای جدید به کرونا در اصفهان / ۶۰ بیمار بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 119 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی 119 مبتلای جدید به کرونا در اصفهان / 60 بیمار بستری شدند

نورالدین سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته تعداد 757 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 119 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی و 60 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 65 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

نورالدین سلطانیان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر 219 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 30 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه  و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی شبانه روز گذشته در استان اصفهان موارد فوت شده ناشی از کرونا 3 نفر گزارش شده که هر سه نفر مبتلای قطعی بوده‌اند.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون تعداد یک میلیون و 453 هزار و 58 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

سلطانیان بیان داشت: همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون 18 هزار و 326 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که 11 هزار و 656 فوتی قطعی و 6 هزار و 770 نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان نیز گفت: از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان 138 هزار و 31 نفر ترخیص شدگان کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی