English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دریافت ۹۰۰ فقره سند تک برگ اراضی ملی در شهرستان نجف آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: به منظور پیشگیری از زمین‌خواری، ۹۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان دریافت شد.

دریافت ۹۰۰ فقره سند تک برگ اراضی ملی در شهرستان نجف آباد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرتضی فولادی اظهار کرد: دریکسال گذشته مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی ملی ، ۹۰۰ فقره سند تک برگ برای ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان دریافت شد.  

 وی اذعان داشت: در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم، در سال ۱۴۰۰ تحویل و تحول اراضی داخل و خارج حریم با منابع طبیعی به مساحت حدود ۴۴ هزار هکتار انجام و مابقی در دست اقدام است. 

این مقام مسئول با اشاره به انعقاد قرارداد بازشماری پرونده‌های این اداره، عنوان کرد: در راستای شفاف‌سازی و مستند‌سازی مالکیت دولت بر اراضی دولتی آلبوم شناسایی اراضی ملی این شهرستان تهیه شده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از دیگر اقدامات این اداره به واگذاری بیش از  شش  هکتار زمین جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای، کشاورزی،   مسکونی، دامداری و ... اشاره کرد و گفت: در اجرای ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن  باز پس گیری حدود یکهزار هکتار از اراضی واگذار شده به دستگاه‌های مختلف که تا کنون احداث نشده اند در دستور کار قرار گرفت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه