English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد مطرح کرد؛

رفع تصرف ۷۰۰ میلیاد ریالی زمین خواری در شهرستان نجف‌آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: بیش از ۳۳ هکتار از اراضی ملی این شهرستان به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از ید متصرفان خارج و به بیت‌المال مسترد شد.

 رفع تصرف ۷۰۰ میلیاد ریالی زمین خواری در شهرستان نجف‌آباد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرتضی فولادی اظهار کرد: با دقت، هوشیاری و تلاش‌های بعمل آمده در سال ۱۴۰۰، بیش از سی و سه هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج شد. 

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که به بیت المال بازگردانده شده است گفت: صیانت از اراضی دولتی یکی از اولویت های این اداره است که با هدف حفظ حقوق بیت المال اجرا می‌شود. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی ملی به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی این شهرستان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در خصوص اقدامات حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد اذعان داشت: همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش‌های بعمل آمده در این اداره ۴۲ فقره رای مثبت قضایی (له دولت) در مراجع قضایی اخذ شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه