English

عبدالله بهادری:

۷۲ هزارمتر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام طی سال ۱۴۰۰​ ​رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه با بازرس کل استان ایلام که به منظور معارفه هیأت بازرسی این اداره کل تشکیل شد از رفع تصرف 72 هزار و 585 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در سال گذشته خبر داد.

72 هزارمتر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام طی سال 1400​ ​رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،​ عبدالله بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان طی سال گذشته اظهار داشت: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل درطول سال 1400 ​ با​107 ​ مورد رفع تصرف فوری ​ و 3 مورد اجرای احکام قضایی در مجموع 72 هزار و 585 متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر 89 میلیارد تومان را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز یگان مذکور با 18 مورد رفع تصرف فوری نزدیک به 3700 متر مربع از اراضی ملی و دولتی را از دست اشخاص سودجو خارج نمود که ارزش این میزان رفع تصرف بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شده است.

وی همراهی وهمدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و ازهمکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام شمار تماس 1656 شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی را یکی از راههای ارتباط مردم با این یگان جهت اطلاع رسانی هر گونه تعرض به زمینهای ملی و دولتی عنوان کرد و از پی گیری آنان در این خصوص قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه