English

از سوی مدیریت حرم مطهر اعلام شد؛

محل استقرار خواهران و برادران در مراسم احیای شب‌های قدر

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه اماکن حرم مطهر در شب‌های قدر به سه بخش خواهران، برادران و خانوادگی تقسیم‌بندی می‌شوند، گفت: برای استقرار زائران به صورت خانوادگی صحن پیامبر اعظم(ص)، صحن جواد الائمه علیه السلام، میدان آستانه و خیابان شهید آیت الله نمر درنظر گرفته شده است.

محل استقرار خواهران و برادران در مراسم احیای شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت و گویی با اشاره به محل استقرار زائران در مراسم احیاء شبهای قدر در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: محل استقرار برادران شبستان امام خمینی(ره)، نیمه جنوبی صحن صاحب الزمان(عج)، صحن امام هادی علیه السلام ، صحن مسجد اعظم و راهروی  بین مسجد اعظم و مسجد بالا سر خواهد بود.

وی افزود: برای استقرار خواهران صحن امام رضا علیه السلام، بالکن های شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون، نیمه شمالی صحن صاحب الزمان(عج) و شبستان های اول، دوم و سوم مسجد اعظم آماده‌سازی شده است.

مدیر حرم مطهر ادامه داد: برای استقرار مشترک خواهران و برادران به صورت خانوادگی  نیز صحن پیامبر اعظم(ص)، صحن جواد الائمه علیه السلام، میدان آستانه و خیابان شهید آیت الله نمر مهیا شده است.

وی ادامه داد: تمامی محل های استقرار ویژه خواهران و برادران مفروش خواهد شد و بخشی از صحن های پیامبر اعظم(ص) و جواد الائمه علیه السلام نیز برای حضور خانواده ها مفروش خواهد بود اما دیگر مکان‌هایی که برای خانواده ها در نظر گرفته شده مانند میدان آستانه و خیابان شهید آیت الله نمر بدون فرش است و زائران برای نشستن در این مکان ها زیرانداز به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه