English

مدیرکل جدید محیط زیست مازندران تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت مجامع علمی در محیط زیست

مدیرکل جدید محیط زیست مازندران گفت: همه کار در محیط زیست را سخت می‌دانند اما در مدیریت جدید از ظرفیت دانشگاهیان، پرسنل خدوم، سازمان‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست و اعتمادی که مدیریت ارشد استان به من دارند ‎‌‌‎برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کنم.

استفاده از ظرفیت مجامع علمی در محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عطاالله کاویان مازندران بعد از معارفه نیز با بیان اینکه در مدیریت محیط زیست مازندران تجربیات مجامع علمی و مراکز تحقیقاتی را اعمال می‌کنیم، اظهار داشت: عدالت محوری و مردم داری، قانون مداری و پاکدستی شعار و کلید واژه ما در کار است.

وی ادامه داد: همه کار در محیط زیست را سخت می‌دانند اما در مدیریت جدید از ظرفیت دانشگاهیان، پرسنل خدوم، سازمان‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست و اعتمادی که مدیریت ارشد استان به من دارند ‎‌‌‎برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کنم.

سرپرست حفاظت محیط زیست مازندران ظرفیت محیط زیست استان را 9 اعلام کرد و گفت: به اندازه کافی از مازندران بهره‌کشی شده است؛ محیط زیست فعلی ما ناپایدار و سخت است برای رفع مشکلات باید از دانش در میدان کار استفاده شود.

به گزارش موج، این جلسه که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد و طی آن از حسینعلی ابراهیمی کارنامی بعد از 65 ماه خدمت در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران تکریم و عطاالله کاویان که تاکنون در کرسی دانشگاهی تدریس و فعالیت پژوهشی در حوزه منابع طبیعی و محیط زیستی را داشته به عنوان سرپرست در این اداره کل معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه