English

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد:

کشاورزی مازندران باید دانش بنیان شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان و در این زمینه با توجه به اسناد بالادستی طرح و برنامه ارائه شود.

کشاورزی مازندران باید دانش بنیان شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت اله محمدباقر لائینی در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مازندران و آیین معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران، اظهار داشت: مازندران دارای شرایط ویژه ای در تولیدات کشاورزی است که مدیر آن باید روحیه و تفکر جهادی و انقلابی داشته باشد و این روحیه را در مجموعه حاکم کند و تخصص لازم در حوزه کشاورزی داشته باشد.

وی ادامه داد: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان شود و در این زمینه با توجه به اسناد بالادستی طرح و برنامه ارئه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: کار در جهاد کشاورزی کار بسیار مهمی است و رئیس سازمان نیاز به بازوان توانمند دارد که معاونین و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه از بازوان رئیس سازمان هستند.

وی گفت: همه باید باهم هم‌افزایی و همگرایی خوبی داشته باشند و جهاد کشاورزی را تحول آفرین، پویا، دانش‌بنیان و علمی اداره کنند.

آیت الله لائینی بیان داشت: مازندران از جمله استان هایی است که دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی در بخش کشاورزی است و باید با برنامه های نو و جدید راندمان کاری در این بخش افزایش یابد.

به گزارش موج؛ با حکم آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضاپور به عنوان سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران و حجت الاسلام والمسلمین رجب حیدری به عنوان نماینده حاکم شرع در امور واگذاری زمین جهاد کشاورزی مازندران منصوب شدند.

این احکام توسط آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، رحمانی مهر مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی