English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا:

روال غیر معمول ارسال بودجه سازمان های شهرداری به شورا

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان عنوان کرد: سازمان های شهرداری بایستی قبل از ارسال بودجه و تغییرات حاصل در آن به شورای شهر از کمیسیون مربوطه در شورا تقاضا کنند که در جلسات آن ها حضور پیدا کند تا بررسی های لازم انجام شود.

روال غیر معمول ارسال بودجه سازمان های شهرداری به شورا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی اکبر نظری، عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به دوره ای که خود در شورای شهر ریاست را به عهده داشته است، عنوان کرد: در مورد برنامه ریزی بودجه و تغییراتی که در آن حاصل می شد اینگونه بود که سازمان های ذیل مجموعه شهرداری هر یک در جلسات کارشناسی که برگزار می شد رییس کمیسیون مرتبط در شورای شهر را نیز به جلسه دعوت می کردند و مستندات لازم را به  کمیسیون ارائه می کردند تا قبل از ورود به صحن بررسی های لازم انجام شود اما اکنون اینگونه نیست.

نظری با بیان اینکه این موضوع می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد و صرف هزینه و زمان بیشتری را از صحن شورا به خود اختصاص دهد، گفت: اینگونه تصمیم گیری های آنی و فوریتی می تواند آسیب به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ حساسیت نسبت به تعرفه هایی که مقرر است شهروندان آن را پرداخت کنند از سوی ما وجود دارد اما با علم به این موضوع سازمان ها همچنان به صورت مستقیم بودجه و تغییرات مرتبط به تعرفه ها را به کمیسیون بودجه ارسال کرده اند و این  روند مطلوبی نیست.

وی با بیان اینکه در تمام جلسات بودجه نمی توان حضور پیدا کرد، گفت: چرا رییس کمیسیون مرتبط نباید اطلاع داشته باشد از چگونگی تغییراتی که باید در بودجه سازمان رخ دهد؟ و بعضی از موارد که از سوی سازمان ها به شورا ارسال می شود مردم را متضرر می کند

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه