English

بهروز محبی نجم آبادی:

ایران اسلامی کشوری ثروتمند در نیروی انسانی با استعداد است

نماینده مردم سبزوار بیان کرد: رای قاطع به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، صیانت از منافع ملت ایران که از عزت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی غرب دفاع کرد و دستان خالی دولت ها را به پشتوانه مردمی پر کرد.

ایران اسلامی کشوری ثروتمند در نیروی انسانی با استعداد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنچه اکنون بر همه ما روشن و مبرهن است این است که ایران اسلامی کشوری ثروتمند و در نیروی انسانی با استعداد مقتدر است و قوای سه گانه مکلفند با نوع حکمرانی خود جلب اعتماد عمومی را رقم زنند.

محبی نجم آبادی این سخنان را در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و با تبریک ولادت امام حسن مجبتی (ع) ایراد کرد و ادامه داد: خداوند را شاکریم که در عصری به ما توفیق خدمتگزاری ملتی بزرگ را عنایت فرمود که انقلابی شکوهمند بر پایه آموزه های نجات بخش الهی که با نگاه صرفا مادی حرکت تکاملی بشریت را از ریل خارج کرده بودند، دچار چالشی جدی و نقدی تاثیرگذار نمود.

نماینده مردم سبزوار متذکر شد: قفس بزرگی را که لیبرالیسم بر جوامع غربی نهاده و ولنگاری را که با نام آزادی در بازار کذب و ریا به جهانیان عرضه کرده است، امروزه بیش از گذشته واقعیت ذات خود را نشان داده است.

وی همچنین افزود: بسیاری از کشورهای مرعوب و گرفتار در چنگال فرعونیت استکبار اکنون دیگر معنی سخن نخست وزیر استعمار پیر را که دوستان و دشمنان ما موقتی و منافع ما دایمی است را به خوبی می فهمند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی و قوای سه گانه موثر در آن در رسالتی تاریخی برای الگویی موفق از حیات طیبه و چگونه زیستن در مقابل همه بشریت و همه آزادمردانی که در مسیر اقامه حق، عدل و داد جان های پاکشان را قربانی کردند، مسئولند. اینکه چشم تمامی حق طلبان و عدال خواهان جهان به ام القرای جهان اسلام است.

محبی نجم آبادی اضافه کرد: قریب به دو سال از ظهور مجلس انقلابی در سپهر سیاست این مرز و بوم می گذرد و زمان ارزیابی از رفتارها و تصمیمات و قوانین مصوب و در آستانه تصویب فرا رسیده است و این مجلس با تصویب ۵۸ قانون، تذکرات و سوالات و فعالیت مدام در مسیر حوزه نظارتی خویش در برون رفت از مشکلات اقداماتی مفیدی انجام داده است.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: رای قاطع به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، صیانت از منافع ملت ایران که از عزت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی غرب دفاع کرد و دستان خالی دولت ها را به پشتوانه مردمی پر کرد و تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار نیز انقدامی انقلابی و حیات بخش در مسیر احیای تولید بود.

وی همچنین ابراز کرد: قوانین نظام رتبه بندی معلمان، جهش تولید مسکن، اصلاح ساختار بودجه و تضمین خرید محصلات کشاورزی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از قوانین فاخری است که در مسیر حل مشکلات اساسی ملت ایران مصوب گردید.

نماینده مردم سبزوار اعلام کرد: آنچه اکنون بر همه ما روشن و مبرهن است این است که ایران اسلامی کشوری ثروتمند و حیرت انگیز در نیروی انسانی با استعداد مقتدر است و قوای سه گانه مکلفند با نوع حکمرانی خود جلب اعتماد عمومی را رقم زنند.

وی یادآور شد: هر قانونی که دارای قابلیت اجراست در مجلس به تصویب می رسد و هر اقدام نظارتی باید پیوست عدالت و مبارزه با فساد و فقر مطلق و ترمیم ضریب جینی را داشته باشد و در هر تصمیمی که با اجماع در مجلس و دولت مصوب می گردد باید اقناع افکار عمومی را به عنوان پشتوانه ای ارزشمند داشته باشد.

محبی نجم آبادی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود خاطرنشان کرد: بازدیدهای متراکم در بیش از صدها روستا در حوزه انتخابیه نشان می دهد که در ۵ حوزه اصلی دارای مشکل هستیم که از جمله آنها  راه و جاده های مواصلاتی، تکمیل طرح های روستایی بنیاد مسکن و حوزه تنش های آبی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه