English

حبیب‌الله محبی:

بازنگری طرح هادی ۴ روستای شهرستان ملکشاهی در دست اقدام است

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: طرح­‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می شوند و بازنگری طرح هادی ۴ روستای شهرستان ملکشاهی در دست اقدام است.

بازنگری طرح هادی ۴ روستای شهرستان ملکشاهی در دست اقدام است

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حبیب‌اله محبی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری ملکشاهی اظهار داشت: سال گذشته ۱٠۲میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، بنیاد علوی، جهت تامین نفت و قیر برای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با بیان این‌که در سال جاری ۱۱٠٠٠ متر مربع آسفالت روستا اما و گنبد پیرمحمد آغاز می شود افزود: همچنین بازنگری طرح هادی ۴ روستای ملکشاهی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: طرح هادی روستایی در ۱۵ روستای بالای ۲٠ خانوار ملکشاهی اجرا که از این تعداد تنها ۸روستا به فاز دوم رسیده و ۷ روستای باقیمانده نیازمند حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

محبی بیان داشت: ۴ روستای شهرستان ملکشاهی آسفالت و ۴ روستای دیگر طی دو ماهه آینده عملیات آسفالت آنها آغاز می شود.

وی یادآور شد: ۱۵٠ واحد مسکن محرومین در ملکشاهی احداث می شود که از این تعداد ۱٠٠ واحد توسط بنیاد مستضعفان و ۵٠ واحد نیز با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان احداث می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام تصریح کرد: در این راستا ۲٠٠ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد و بین ۵٠ تا ۸٠ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه