English

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ارتش باعث افتخار امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بابیان این که ارتش یکی از ابزارهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: ارتش در صحنه های گوناگون کشور حضور داشته و باعث افتخار امت اسلامی است.

ارتش باعث افتخار امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)  با اشاره  به سه ویژگی  ارزشمند و برجسته شامل همسایه داری، مردم داری و قدر شناسی در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: هنر این نیست که فقط به همسایه آزار نرسانیم بلکه هنر بزرگتر آن است که آزار همسایه را ببینیم ولی با سکوت رعایت حال همسایه را کنیم، مردم داری خوب است  ولی مردم دار ماندن هنر است .

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه قدر شناسی از مردم یعنی خدمت خالصانه به آنها است گفت: اینکه ما از مردم برای حضور در صحنه ها تشکر کنیم اما مشکلات مردم را حل نکنیم قدر شناسی نیست.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در تحقق شعار سال، علاوه بر شناخت دقیق باید سهم هر بخش در تحقق عینی شعار سال شناسایی شود .

خطیب جمعه اهواز خطاب به مسوولان نظام و استان خوزستان بیان کرد: نباید به گونه ای عمل کرد که شعار سال در حد بنر باقی بماند بلکه باید کاری کنیم که سرافکنده مردم نشویم،هر مسوولی باید با برنامه ریزی در هر حوزه در رابطه با شعار سال برنامه داشته باشد .

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید ناخالص ملی گفت:در کشورهای توسعه یافته بیش از ۵۰ درصد تولید ناخالص سهم صنایع دانش بنیان است در حالی که در ایران سهم ما حدود ۲ درصد است .

وی با بیان اینکه  اگر برنامه ریزی داشته باشیم به نقطه مطلوب خواهیم رسید گفت: بخش اصلی عدم توفیق شرکت های دانش بنیان در خلق ارزش افزوده ناشی از موانع،چالش ها و ساختارهایی است که در کشور وجود دارد که باید برطرف شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد دامه داد: پرداختن به راهبردها و راهکارهای کلان  ؛ تشکیل فرمانده واحد در زمینه تحقق شعار سال ؛تعیین اهداف کلان اقتصادی در نظام اسلامی در بازه زمانی مشخص ؛تشکیل هیات های اندیشه ورز و کارگروه های ورزیده در مسایل اقتصادی در استان خوزستان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه بر ضرورت پیگیری و تحقق مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: مسوولان باید با فکر و اندیشه عمل کنند چرا که مردم خوزستان با وجود این منابع عظیم شایسته زندگی بهتری هستند و آزمون و خطا دیگر برای مردم جایی ندارد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی قبل از این که مردم اعتراض کنند باید برنامه ریزی کرده و مشکلات مردم را بررسی و حل کنند ضمن اینکه به مسئولان توصیه می شود از کارهای ظاهری پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه