English

امام جمعه اصفهان:

ارتش در کنار مردم زمینه پیروزی انقلاب را رقم زد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: با بیعت همافران با امام خمینی ( ره )، ارتش نقش مهمی در پیروزی و استمرار نظام و انقلاب اسلامی ایفا کرد.

ارتش در کنار مردم زمینه پیروزی انقلاب را رقم زد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده پایگاه هشتم شکاری و جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش اصفهان ، گفت: نیروی هوایی ارتش در نوزدهم بهمن ۵۷، با حضور در محضر امام راحل، ولایت فقیه را با جان پذیرفتند و نقشه های استکبار را برهم زدند.

وی با اشاره به اینکه ارتش در زمان رژیم طاغوت نیز از نیروهای مومن و انقلابی برخوردار بود، گفت: در همان زمان بسیاری از نیروهای ارتش بنا به دستور حضرت امام (ره) برای پیوستن به مردم و انقلاب اسلامی ، پادگان ها و محل کار خود را ترک کردند.

وی افزود: امروز ارتش در ادامه راه انقلاب نقش آفرین بوده و نیروهای ارتشی الگوی جوانان امروز هستند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: حرکتی که نیروی هوایی ارتش سه روز قبل از پیروزی انقلاب انجام دادند کار شجاعانه بود.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: با حضور نیروهای ارتشی در محضر امام خمینی(ره) کمر رژیم ستمشاهی شکست و ارتش همراه و همگام با مردم در پیروزی انقلاب قدم های بزرگ برداشت.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال و ایستادن مقابل قدرت های استکباری برای حمایت از مظلومان در جهان بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب طاغوت  شکست خورد افزود: بالندگی دین اسلام بستگی به رشد مردم دارد و هرچه بیشتر مردم به سمت علم، دانش و فهم دین گام بردارند مکتب انبیاء رشد بیشتری پیدا می کند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان نیز گفت: بیعت همافران ارتش ایران با امام راحل در ۱۹ بهمن سال ۵۷ روزی حماسی برای نیروی هوایی و موجب تقویت روحیه و انگیزه در انقلابیون شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه به مناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی افزود: این بیعت نشان داد که نیروی هوایی، نیروی هوایی شاهنشاهی نیست و ارتش ایران سر تعظیم در برابر بنیانگذار انقلاب فرود آورد و سرانجام نیز انقلاب جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس درسی به متجاوزان داد که دیگر هیچکس جرات حمله به کشور را نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی