English

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمن شناسی و ولایت پذیری بصیرت مردم است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدارایران با برگزاری مانور دریایی با سه کشور بزرگ منطقه به نمایش گذاشته شد.

دشمن شناسی و ولایت پذیری  بصیرت مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، سرهنگ خداداد فلاح به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی در جمع مردم ولایت مدار شهرستان خمینی شهر گفت:نقش مردم ولایتمدار و با بصیرت با حضور در صحنه در 9 دی سال 88  امنیت مردم محوری بود.

 وی از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 سخن گفت و اظهار کرد: انتخابات با حضور 85%شور  گرفت و با حرمت شکنی و اغتشاش روبرو شد که خوشبختانه با حماسه مردم مواجه شد واین حماسه باید گرامی داشته شود.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عبرت گرفتن از وقایع تاریخی را مهم دانست وآنها را الگویی در  زمینه شکل گیری فتنه خواند و به تحلیل فتنه های 88و 98 باید پرداخت.

وی به  نقشه دشمن در سال 88  اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل راهبردهای دشمن  کودتاهای نظامی و شکست های پی در پی از محورهای غرب آسیا دشمن تصمیم به جنگ‌امنیتی گرفت که براندازی نظام از آرزوهای آنها بود و دشمنان اسلام و نظام اسلامی این آرزو را به گور خواهند برد.

 سرهنگ فلاح تصریح کرد: رویکرد دشمن به مرور تغییر پیدا کرد و در سال 88 از رویکرد دو قطبی استفاده کرد و از الگوی انقلاب های اوکراین و صربستان بهره برد و در سال 98 از بی ثبات سازی منطقه و کشور که  مدل کشورهای لبنان و عراق بود  استفاده کرد و  با بهره گیری از نارضایتی ها دنبال راه اندازی  جنگ داخلی است‌.

وی گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی آشوبگران و اغتشاشگران بوده اند تا جایی که در سال 88 هیلاری بیل کلینتون و الان پمپئی به صراحت  از اغتشاشگران حمایت می کنند.

وی با تاسف ابراز کرد: در این برهه فشارهای اقتصادی بر مردم است که جزئی از نقشه دشمنان است  و وقتی صحبت از نقشه دشمنان در پشت پرده می شود، از سوی عده ای اتهام زده می شود که شما توهم توطئه دارید اما پس از مدتی  در می یابیم که این دشمنیِ دشمنان به حقیقت است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی افراد آگاهانه یا نا آگاهانه بستر داخلی رافراهم می کنند تا زمینه موج سواری را برای دشمن فراهم  کنند در سال 88 با زیر سوال بردن اصل انتخابات و پروژه تقلب در انتخابات و در سال 98 اساس طرح با گرانی  بنزین و نارضایتی مردم را بدنبال داشت‌.

سرهنگ فلاح از پیامدهای اقتصادی در توطئه های اخیر خبر دادو گفت: خسارتهای ناشی از بین بردن اموال 20میلیارد تومان خسارت عمرانی است که یک سوم بودجه عمرانی سال 99است.

وی از فرصت ها و تهدیدهای توطئه های دشمنان سخن گفت و ادامه داد: اغتشاشات فرصت هایی به دنبال داشت ؛ بیان راهبردهای بصیرت و جدا کردن مردم از صف آشوبگران کشور را از لبه پرتگاه سقوط نجات بخشید.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین طرح حمایت از سران سه قوه کشور توسط رهبر حکیم انقلاب کشور را از یک بحران رهایی بخشید به دلیل اینکه راهبرد دشمن ایجاد خلا قدرت در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ فلاح  از دیگر راهبردهای دشمن را خدشه دار کردن سرمایه اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: سرمایه اجتماعی پشتوانه جمهوری  اسلامی ایران است و ایجاد جنگ روانی توسط دشمن که ایجاد تردید بین مردم و بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران جزو هدف هایشان بود با القا ضعف حاکمیت اسلامی قصد زیر سوال بردن تمامیت انقلاب را داشتند.

وی شرکت نکردن مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از دیگر اهداف دشمن خواند و هشدار داد: دشمن با دیدن روندهای مثبت یا منفی  آنها را تبدیل به تهدید می کند.

سرهنگ فلاح با قاطعیت اعلام کرد: دشمن هیچگاه نمی تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را در بن بست قرار دهد و نیروی راهبردی دریایی با مانور مشترک چین وروسیه نشان داد ایران انزوا پذیر نیست.

وی افزود: در توانمندی نظامی به سطحی رسیده ایم که نیروی دریایی به عنوان نیروی برتر دنیا این مانور را برگزار می کند و دشمن چشم دیدن این عظمت را ندارد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:به فرموده مقام معظم رهبری وحدت اساسی ترین راهبرد پیشرفت است.

وی به اتفاقات اخیر کشور عراق اشاره کرد و گفت: کشور عراق از سال  1980تا کنون درگیر بحران های امنیتی بوده و هزینه نفت صرف خرابی های بحران ها شده است حال اگر یک  حادثه امنیتی در کشور صورت بگیرد و دشمن بتواند به نفع خود بهره برداری کند هزینه سنگینی باید بپردازیم و بایستی امنیت را یک مساله اساسی بدانیم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بصیرت و شناخت دقیق از وقایع  مهم است و هم مردم و هم حکام باید از آن برخوردار باشند.

سرهنگ فلاح بصیرت سید حسن نصرالله را ستود و افزود: سید حسن نصرالله توانست لبنان را از چالش بیرون بکشد اما بی بصیرتی مردم کشور عراق این کشور را در بحران قرار داد.

وی بصیرت رهبر انقلاب را قابل تحسین خواند و اضافه کرد بصیرت رهبر فرزانه انقلاب  کشور را از بحران نجات می دهد و در عوض با  بی بصیرتی برخی سران داخلی طرحی نامناسب را اجرا می کنند و مردم را در فشار قرار می دهند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطر نشان کرد: امروز فضای مجازی سعی بر این دارد یک بینش سطحی در ذهن افراد جامعه به وجود آورد و مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد اما حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم به مشروعیت نظام مشروعیت بیشتری خواهد بخشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه