English

امام‌جمعه اصفهان:

شرکت در انتخابات واجب عینی است

امام‌جمعه اصفهان گفت: شرکت در انتخابات واجب کفایی نیست بلکه واجب عینی است.

شرکت در انتخابات واجب عینی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد با اشاره باینکه شرکت در انتخابات واجب عینی است، بیان کرد: وقتی دشمن این میزان از حضور ملت را ببیند قطعاً مأیوس می‌شود و دشمن به بی‌تأثیری ترفندهای خود پی می‌برد.

وی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو، مجموع تک‌تک آرای ما اعلام می‌شود و دشمن به بی‌تأثیری ترفندهای خود پی می‌برد، بنابراین رأی دادن امر مهمی است.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره ثمرات انقلاب در طی این ۴۱ سال ادامه داد: طبق آمارهای جهانی ایران در این سال‌های بعد از انقلاب ١١ برابر پیشرفت داشته است، البته این مسئله به معنی این نیست که ما توانسته‌ایم از جوامع غربی جلو بزنیم بلکه هنوز هم از آن‌ها عقب هستیم ولی سرعت پیشرفت‌هایمان از آن‌ها بیشتر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: در مسئله صنعت، اقتصاد، رفاه، عدالت اجتماعی نیز قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیستیم، درحال حاضر همان امکاناتی که به شهر می‌دهیم را به روستاهای کشور هم می‌رسانیم.

وی گفت: آزادی و استقلال کشور بیش از هر چیز ارزش دارد، کشور ما در زمان قبل از انقلاب مانند کشورهای حال حاضر اطراف ما تماماً به اسرائیل خدمت‌رسانی می‌کرد و به او انرژی و مواد می‌داد، چه ذلتی بالاتر از زیر سلطه کافران رفتن مسلمانان، اگر همین یک دستاورد هم در انقلاب بود برای ما کفایت می‌کرد.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: تنها کشوری که توانسته آمریکا را تنبیه کند و هر زمان که خواست با او به جنگ برود ایران است چراکه ایران آزاد و مستقل از دشمن و انسان‌هاست.

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد گفت: دشمن با دیدن حضور پرشور ملت در انتخابات می‌فهمد که اقداماتش بر ضد مردم ایران اثربخش نیست و این‌گونه است که رأی‌ها برای دشمن از موشک هم کشنده‌تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه