English

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان:

انتخابات دومین رویداد سیاسی مهم سال ۹۸ است

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دومین رویداد سیاسی مهم پایان سال ۹۸ است.

انتخابات دومین رویداد سیاسی مهم سال ۹۸ است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین باطنی اظهار داشت: انتخابات مجلس یازدهم پس از حماسه ۲۲ بهمن دومین رویداد سیاسی مهم پایان سال ۹۸ است که امیداوریم چون حماسه ۲۲ بهمن مایه خیرو آبروی نظام شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای باید همچون شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی پرشور باشد.

باطنی گفت: رهبر معظم انقلاب اولین بار در سخنان خود حضور و مشارکت پای صندوق های رای را یک جهاد عمومی است و همچنین رهبری فرمودند حضور در انتخابات علاوه بر یک وظیفه ملی و قانونی، رسالت شرعی هم هست.

 جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: امیدواریم در عرصه انتخابات هم حضوری چشمگیر و خیره کننده اتفاق بیفتد که قطعا دوستداران انقلاب خوشحال و دشمنان مایوس می شود.

وی افزود: وظیفه حکم می کند همه طلاب، روحانیون، فضلا و مدیران مدارس سعی در تبلیغ برای نظام و انقلاب اسلامی جهت مشارکت حداکثری داشته باشند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: دشمنان در این  دوره چشم امید به عدم مشارکت مردم دارند، ولی تلاش همه جانبه ما باید تشویق و ترغیب مردم برای رقم زدن مشارکت حداکثری مردم باشد که بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه