English

استاندار خوزستان در پی شهادت مامور انتظامی شهرستان ماهشهر، پیام تسلیت صادر کرد

استاندار خوزستان در پی شهادت مدافع امنیت استوار یکم مصطفی رفیع زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

 استاندار خوزستان در پی شهادت مامور انتظامی شهرستان ماهشهر، پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش خبرگزادی موج‌ خوزستان ، در پیام تسلیت صادق خلیلیان آمده است: شهادت استوار یکم “مصطفی رفیع زاده” که با ایثار و فداکاری، جان خویش را در جهت برقراری امنیت و آسایش جامعه فدا نمود و در درگیری با سارقان مسلح به فیض شهادت نائل آمد، موجب تاسف و تالم عمیق گردید.

در ادامه می افزاید: اینجانب شهادت این شهید مدافع امنیت را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل دلیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مردم شریف استان خوزستان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار، علو درجات، رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای خانواده داغدار ایشان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در پی وقوع سرقت مسلحانه‌ از منزلی با پوشش لباس نظامی و متواری شدن سارقان، ماموران پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی محل اختفای اعضای باند سارقان را در یکی از مناطق سربندر شناسایی کردند.

 پس از آن ماموران پلیس با هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند که در این عملیات سارقان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از سارقان به ضرب گلوله به هلاکت رسید. 

در این درگیری مسلحانه استواریکم مصطفی رفیع زاده بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه