English

شهردار قم ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را طی پیامی تسلیت گفت

شهردار قم ارتحال ملکوتی فقیه عالی‌مقام حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی رضوان ا… تعالی را طی پیامی تسلیت گفت.

شهردار قم ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را طی پیامی تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام  سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پی ارتحال ملکوتی فقیه عالی‌مقام حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی رضوان ا… تعالی علیه به این شرح است:

قال امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب علیه‌السلام: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

خبر ارتحال ملکوتی فقیه والامقام، مجتهد انقلابی و مرجع بصیر، حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه موجب تألم و تأثر گردید.

تلاش‌های آن عالم ربانی در سال‌های عمر با برکت خویش در ترویج معارف دین مبین اسلام و تربیت شاگردان و طلاب مکتب اهل‌بیت علیهم السلام، تألیفات ماندگار و اثرگذار در شناخت و معرفت سیره‌ی الهی و خاندان نبوت و همچنین همراهی و تلاشی وافر در مبارزات سیاسی علیه طاغوت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ازجمله توفیقاتی است که جز برای بندگان خاص خداوند باری‌تعالی میسر و ممکن نخواهد بود.

حضور مغتنم ایشان در شهر مقدس قم و بهره‌مندی طلاب و فضلای حوزه علمیه از برکت حضور و تدریس علوم دینی، از جمله مواهبی الهی بود که جای خالی آن با عروج ایشان بار دیگر برای تشنگان معارف اهل بیت علیهم السلام و مجاوران بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه علیها السلام احساس خواهد شد.

فقدان آن عالم جلیل‌القدر را محضر حضرت ولی‌عصر ارواحناله الفداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام دامت برکاتهم ، بیت مکرم ایشان ، اساتید و طلاب معزز حوزه‌های علمیه و سایر سوگواران این ضایعه، تسلیت عرض نموده و از حضرت ربوبی آرامشی ابدی برای روح بلند آن فقیه عالیقدر در فردوس برین و دریای بیکران رحمت الهی و حشر با ائمه اطهار و مقربان درگاهش خواهانم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه