English

توزیع هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان

یک هزار بسته معیشتی در راستای پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی مسجد سلیمان توزیع شد.

توزیع هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، سرپرست بهزیستی خوزستان در مراسم توزیع این بسته های معیشتی گفت:یکی از برنامه های بهزیستی استان ،طرح زیست بوم اشتغال است تا بر اساس ظرفیتها و بافت فرهنگی و اقتصادی هر شهرستان  اشتغال پایدار ایجاد شود.

مهران کریمیان با بیان اینکه سازمان بهزیستی منابع خوبی را برای ایجاد اشتغال در اختیار دارد، افزود: چهار و نیم میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به طرحهای اشتغال بهزیستی مسجد سلیمان اختصاص داده شد.

سرپرست بهزیستی خوزستان با اشاره به اینکه اولویت دیگر این سازمان موضوع مسکن و شناسایی افرادی است که مشکل مسکن دارند گفت: در سال گذشته به خانواده های تک معلولی که در سامانه مسکن ثبت نام کردند  مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض مسکن  و خانواده های بالای ۲ معلول مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی شامل بهزیستی وبنیاد مستضعفان پرداخت شد.

کریمیان  افزود: سومین اولویت بهزیستی تامین معیشت و رفع فقر از خانواده های زیر پوشش است که خوشبختانه امسال مستمری مددجویان و معلولان ۲۰ در صد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: بهزیستی به عنوان یک سازمان دولتی با محدودیتهای اعتباری که دارد  ،نیازمند حمایت خیران بوده و  برای دادن مجوز تاسیس موسسه های خیریه و انجام امور خیر محدودیتی ندارد.

سرپرست بهزیستی استان خوزستان  به مسئولیت اجتماعی شرکتها برای  محرومیت زدایی از محیط پیرامون خود اشاره کرد و گفت: شرکتها و کارخانجات صنعتی موجود در شهرستان مسجدسلیمان به منظور کمک به رفع فقرباید بیشتر ورود کنند.

علیرضا ورناصری رئیس بهزیستی مسجد سلیمان  نیز در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی بین مددجویان  بیان کرد: این بسته ها در راستای اجرای پویش ضیافت مهربانی رمضان از سوی  شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به مددجویان  بهزیستی اهدا شد.

وی افزود : هر بسته به ارزش پنج  میلیون ریال  در اولین مرحله بین مدد جویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

براساس این گزارش در مراسم ضیافت افطاری که به همت انجمن خیریه اتیسم مسجدسلیمان و با همکاری بهزیستی ،شرکت بهره برداری نفت و گاز،شهرداری و هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه (س) برگزار شد امام جمعه ،فرماندار و مسئولان شهرستان و خانواده های دارای فرزند اتیسم  شرکت کردند.

همچنین  در پایان این مراسم با حضور امام جمعه ،فرماندار و  مسئولان شهرستان از خیرین همکار با بهزیستی مسجد سلیمان با اهدای لوح تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه