English

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

گم شده امروز جامعه معنویت برخواسته از قرآن و عترت است

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: گم شده امروز جامعه ما معنویت برخواسته از قرآن و عترت است و این سن نوجوانی و جوانی بهترین سن برای انس با قرآن است.

گم شده امروز جامعه معنویت برخواسته از قرآن و عترت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا مختاری در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همه مدعوین و دست اندرکاران این جشنواره عنوان کرد: در این رقابت قرآنی که بسیار ارزشمند است حدود ۷ هزار و ۱۲۷ دانشجو و هزار و ۶۴ استاد حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مدت یکسال در بخش های مختلف تشکیل شد ابراز کرد:  شرکت کنندگان در این جشنواره حایز رتبه های مختلف شدند.

این مقام مسئول با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قدر قرآن را بدانیم اظهار کرد: این بهترین کلامی است که اگر بدان جامه عمل بپوشانیم ما را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

مختاری ادامه داد: گم شده امروز جامعه ما معنویت برخواسته از قرآن و عترت است و این سن نوجوانی و جوانی بهترین سن برای انس با قرآن است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در بیان چرایی برپایی این جشنواره خاطرنشان کرد: فلسفه این جشنواره ها بازگشت به قرآن و عمل به قرآن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه