English

غلامعلی صادقی:

لزوم اجرای سند تحول قضایی با یک نگاه متعالی

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: حمایت از حقوق عمومی، مبارزه با تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و دولتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های مورد توجه در سال جاری خواهد بود.

لزوم اجرای سند تحول قضایی با یک نگاه متعالی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: حمایت از حقوق عمومی، مبارزه با تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و دولتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های مورد توجه در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

صادقی در ادامه تاکید کرد: اجرای سند تحول قضایی با یک نگاه متعالی الزامی است و تلاش شده تا از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود تا شاهد تبدیل مفاد سند به خدمات خلاقانه و نوآورانه به شهروندان گرانقدر باشیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی متذکر شد: یکی از مهمترین اهداف متعالی اجرای سند تحول قوه قضائیه ارتقاء رضایتمندی عمومی از اقدامات دستگاه قضایی است و در این راستا تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان گرانقدر به خدمات قضایی مورد نظر است که با جدیت در سال جدید پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: حمایت از حقوق عمومی، مبارزه با تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و دولتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های مورد توجه در سال جاری خواهد بود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برنامه تحولی سال ۱۴۰۱ یادآور شد: این کارگروه با تشکیل جلسات منظم بر روند اجرای برنامه های تحولی در سال جاری نظارت خواهد کرد.

صادقی در خاتمه گفت: در سال جاری اجرای برنامه های تحولی در زمینه های: پیشگیری از وقوع جرایم و دعاوی، احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور، اخذ تصمیم و اقدام لازم در خصوص امور حسبی، کشف جرم و تعقیب مجرمین، حل و فصل دعاوی از طرق غیرقضایی، رسیدگی به پرونده های قضایی، اجرای احکام و اصلاح مجرمان و رعایت حقوق مالکیت مورد تأکید بوده و با استفاده از تمامی ظرفیت ها از جمله ظرفیت عظیم نیروهای مردمی اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه