English

رضا نجاتی:

معتادان متجاهر جمع آوری می‌شوند/اعتبارات لازم برای کمپ ماده ١۶ اختصاص یافت

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: مبالغ خوبی به زندان‌ها برای کمپ ماده ١۶ داده شد و بنا شده تا معتادان متجاهر به سرعت جمع آوری شوند.

معتادان متجاهر جمع آوری می‌شوند/اعتبارات لازم برای کمپ ماده ١۶ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: اعتیاد تنها برای عده‌ای خاص نیست، افرادی که در این منجلاب گرفتار شدند هم شاید از همه چیز برخوردار بودند اما جذابیت کاذب این مواد خانه‌مان سوز ‌آن‌ها را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر به دنبال تعداد بالای جلسات نباشند، عنوان داشت: این نشست‌ها زمانی موثر است که مصوبات آن اجرا شود و مسؤولان حاضر به دنبال تعداد جلسات نباشند.

نجاتی با اشاره به استعمال علنی مواد مخدر برخی از معتادان در شهر بیان داشت: جماعت معتادان در شهر حیثیت نظام را از بین می‌برند و استعمال آنها در شهر جرم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در زمینه جمع‌آوری قلیان‌ها صورت می‌گرفت، تصریح کرد: امروز تمام پارک‌های ما تبدیل به قلیان‌سرا شده است، فرماندار باید پاسخگو باشد.

نجاتی افزود: جمع آوری معتادان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: افرادی که در جلسات شرکت می‌کنند به صورت ثابت باشند تا از مصوبات جلسات قبل آگاهی کامل داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ابراز داشت: همه برنامه‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌ها در جهت مبارزه با مواد مخدر خوب است؛ اما باید اثرگذاری لازم را داشته باشند این برنامه‌ها در صورت عدم تاثیرگذاری باید تغییر کنند.

نجاتی گفت: بازرسی نسبت به برنامه‌های اعلام شده صورت گیرد تا وضعیت اجرای آن‌ها ارزیابی شود.

وی در رابطه با کمپ ماده ١۶ اظهار داشت: مبالغ خوبی به زندان‌ها برای کمپ ماده ١۶ داده شد و بنا شده تا معتادان متجاهر به سرعت جمع آوری شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان داشت: ادارات برای مبارزه با مواد مخدر برنامه خاص داشته باشند و تنها به جلسات اکتفا نکنند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت عمل به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید فعالیت‌های موثری که پشتوانه علمی داشته باشد، انجام شود.

وی با اشاره به ورود دستگاه‌های فرهنگی به موضوع مبارزه با مواد مخدر افزود: حضور دستگاه‌های فرهنگی در این جلسات به جهت فرهنگ‌سازی میان مردم لازم و ضروری است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ابراز داشت: گروه‌های مردم نهاد و فضای مجازی فرصت خوبی است که می‌تواند کاهش دهنده خطر اعتیاد باشد.

نجاتی در پایان گفت: تعیین مصوبات به تنهایی در جلسات لازم است؛ اما کافی نیست باید فعالیت‌های لازم در جهت فرهنگ‌سازی برای مردم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه