English

استاندار مازندران:

گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی اولویت اول ستاد تسهیل باشد

استاندار مازندران با بیان این که جایگاه و ماموریت ستاد تسهیل بسیار مهم و تعیین کننده در روند گره گشایی از مشکلات تولید و تقویت آن است، تأکید کرد: گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی اولویت اول ستاد تسهیل باشد.

گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی اولویت اول ستاد تسهیل باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور با قدردانی از مجموعه تلاش های صورت گرفته در ستاد تسهیل استان در سال 1400، اظهار داشت: جایگاه و ماموریت ستاد تسهیل بسیار مهم و تعیین کننده در روند گره گشایی از مشکلات تولید و تقویت آن است.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد تسهیل بررسی تحلیلی از مسائل تولید و صنعت داشته باشد و گزارش های مستمر ارائه کند تا مشکلات این حوزه را بدرستی بشناسیم.

استاندار مازندران تأکید کرد: نیازمند یک نیازسنجی دقیق و واقع بینانه در حوزه تولید و سند آمایش مراکز صنعتی و تولیدی استان هستیم.

وی با اشاره به این که در شهرک های صنعتی با موانع و مشکلاتی روبرو هستیم که قابل رفع هستند، گفت: مجموعه استان باید به سمت شناسایی نیازهای اساسی برود و در خصوص شهرک های صنعتی استان لازم است یک شناسنامه کامل و راهگشا از مشکلات، موانع و نیازها تهیه شود.

حسینی پور افزود: بهره گیری از شرکت های دانش بنیان مورد تأکید مقام معظم رهبری است و برای شکوفایی اقتصاد استان باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه همزمان در همه حوزه ها باید اتفاق بیفتد و در زمینه حفظ منابع آب باید هدفگذاری مناسبی صورت گیرد و روزمرگی پذیرفته نیست، تصریح کرد: در تمام حوزه های خدماتی باید سیاست گذاری و برنامه ریزی اصولی و اقتصادی صورت گیرد.

این مسئول با تأکید بر این که گره گشایی در واحدهای تولیدی اولویت اول ستاد تسهیل باشد، اظهار داشت: باید موانع را یکی پس از دیگری باز کنیم و امروز اولویت اول کشور تولید است.

وی با اعلام این که 53 هزار اشتغال را باید در هدفگذاری استان در سال جدید ایجاد کنیم، ابراز داشت: با فعال کردن شرکت های دانش بنیان باید نسبت به تحقق تعهدمان در این حوزه تلاش کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری فناوری بهترین مجموعه ای است که با نگاه و منویات مقام معظم رهبری به سرعت می تواند اشتغالزایی کند، یادآور شد: در استان ظرفیت های خوبی داریم و سهم دستگاه های مسئول در ایجاد اشتغال در سال جاری و برنامه های آن ها به روشنی مشخص شود تا انشاء الله با بهره گیری از همه ظرفیت ها بیش از هدفگذاری ایجاد اشتغال نماییم.

وی بیان داشت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است و باید تصمیمات اخذ شده با فوریت اجرا شود و هیچ دستگاهی حق مخالفت ندارد و همه دستگاه ها باید تمام توان شان را بگذارند تا مسائل استان را حل کنند و باید مشکلات به هر شکل ممکن حل شود چرا که امسال سال با اهمیتی است و با توجه به گره گشایی هایی که در بین کشورهای منطقه صورت گرفته است، فرصت خوبی برای استان مازندران است تا بتواند سهم خوبی از بازار کشورهای همسایه و منطقه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه